środa, 6 czerwca 2012

Wyróżnienie - premio.



Tym razem będzie dwujęzykowo. Mój blog otrzymał wyróżnienie. Dziękuję Paula
Wstyd może, bo nie do końca orientuję się, cóż to za wyróżnienie dokładnie ten "Liebster Blog", ale jak widzę, jest to swego rodzaju nagroda przyznawana nawzajem blogerom przez blogerów. 

W tym miejscu następuje moment, w którym moim zadaniem jest wyróżnienie blogów, które uważam na nagrodę zasługują. Nie śledzę wiele, ale te, które dla mnie mają lub miały znaczenie:

1. Inspiracion Alrededor - myśli, pomysły i przemyślenia pewnej przesympatycznej Canarki - czyli Hiszpanki z Kanarów.....
2. Powsinogi - odkryty dzięki Czarnej, ciekawe życie na emigracji, przyjemnie się czyta..
3. Shame blog - już nieaktualny jak widzę, ale stara znajoma, więc tak sentymentalnie..

Esta vez va a estar en la version bilingüe.
Mi blog recibió un premio. Gracias  Paula 
Quizas un poco de vergüenza, porque no soy totalmente consciente de lo que es 'Liebster Blog', pero como veo es un tipo de un premio dado a  los bloggers por otros bloggers.
Este es el momento en que mi trabajo es subrayar los blogs que creo que lo merecen​​.Yo no sigo a muchos, pero los que tienen o tenían un significado para mi: 
1.  Inspiracion Alrededor  - ideas y pensamientos de una chica muy simpatica (simpaticisima??) de Canares.....
2.  Powsinogi  - descubierto gracias a Czarna, la vida interesante en la extranjeria, divertido de leer.. 
3.  Shame blog  - actualmente muerto como lo veo, pero una vieja amiga, pues eso como una pieza sentimental ..

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią! To dla mnie ważne.

Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons