piątek, 7 czerwca 2013

Slajdowisko - czyli posłuchamy, popatrzymy i może nawet pogadamy..


Już 11 czerwca o godzinie 19.00 w Południku Zero, czyli fantastycznej knajpce z podróżniczą duszą, odbędzie się pokaz moich zdjęć - zwany w skrócie Slajdowiskiem. 

Wróciłam do Warszawy. Miło mi będzie gościć każdego, kto ma chęć popatrzeć na zdjęcia, posłuchać opowieści, w części na pewno znanych już  z tego bloga, np tajskich wyspach , dzieciakach spotkanych po drodze czy też o kosmicznym Singapurze, a po pokazie spędzić chwilę ze mną i wszystkimi znajomymi. 

Wielkim podróżnikiem nie jestem, daleko mi do tych, którzy rzeczywiście pokazy urządzać powinni, jednak mam nadzieję, że uda mi się przekazać Wam coś ciekawego - słowa i obrazy. Na szczęście wystąpienia publiczne przeżyłam kilkakrotnie z racji zawodu, a tym razem będzie kameralnie, więc na pewno o wiele przyjemniej. 

Oficjalny link do wydarzenia znajduje się tutaj: 
- strona Południka Zero 

- kochany i uwielbiany fejsbuk 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią! To dla mnie ważne.

Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons