wtorek, 18 lutego 2014

Jak tanio polecieć do Bangkoku? Pomożecie? Pomożemy!




Też, tak, jak ja, chcielibyście podróżować po dalekich krajach? Tak, jak ja zastanawiacie się jak tu przyoszczędzić na długą podróż, kiedy po drodze pojawia się tyle okazji do wydania pieniędzy? Też śledzicie, albo staracie się śledzić tanie i tańsze opcje wyjazdowe? Znalazłam na te rozterki jeszcze jeden sposób... KONKURS! 


Proszę w ten sposób o pomoc, bo jest ona niezbędna, aby zdobyć dwa bilety do Bangkoku. A bardzo chciałabym tam polecieć! Bardzo! 


Głosowanie na etraveler.pl trwa do 17 marca! 

Ważne, trzeba zrobić dwie rzeczy, jednorazowo, nie codziennie: 


1. Sonda i głosowanie

Po prawej stronie, tuż przy tekstach "Sabina Piłat -"Wsiadaj bracie, dalej, hop! – czyli tania podróż przez Tajlandię i Laos” --> Głosuj

2. Wejście na stronę z artykułem 

Trzeba odnaleźć artykuł (po lewej stronie -  "Wsiadaj bracie, dalej, hop! – czyli tania podróż przez Tajlandię i Laos”) i w niego wejść, można zostawić komentarz:)) 
lub po prostu kliknąć w ten link i pozostać tam około 30 sekund, żeby google analitics odnotowało wejście: 

Zdjęcie pochodzi ze strony etraveler.pl i jest ich własnością! 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią! To dla mnie ważne.

Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons