piątek, 26 grudnia 2014

Polska - Lekcja latania

Czy jest ktoś, kto nie zastanawiał się "Jak to jest latać?". Czy jest ktoś, kto o tym nie śnił? Większość z nas w fazie marzeń i snów pozostaje. Jest jednak sposób, aby zapewnić sobie namiastkę tego uczucia. 



Warszawski Flyspot to najnowocześniejszy tunel aerodynamiczny w Polsce. Cztery i pół metra szerokości, na której można... latać. Dokładniej mówiąc, ma to być symulacja skoku spadochronowego z 4000 metrów! 

MARZENIA

Zawsze marzyłam, żeby ze spadochronem móc skoczyć. Gdy byłam nastolatką podkochiwałam się w Marcinie ze Szczecina, który był skoczkiem. Tata latał samolotem, do którego nigdy mnie nie ciągnęło. Za to na corocznych festynach i pokazach lotniczych podziwiałam właśnie skoczków. 

Jakie to musi być piękne. Tak lecieć. Ta cisza.. No może pędu powietrza ciszą nazwać nie można, ale pewne jest to, że podobnie jak w szybowcu, nic nie warczy, nic zakłóca tej chwili, kiedy jesteś ty i przestrzeń. 

RZECZYWISTOŚĆ

Zawsze marzyłam o skakaniu ze spadochronem. Dzięki Flyspot mieliśmy okazję wyobrazić sobie, jak to może wyglądać. Przeżycie fantastyczne, choć zdecydowanie zbyt krótkie i wcale nie takie łatwe, na jakie wygląda! Łatwo to popatrzeć sobie z kanapy.. W rzeczywistości nie miałam absolutnie żadnej kontroli nad tym, co się ze mną działo!
Latanie w tunelu ma jedną ogromną zaletę - pozwala poczuć się niczym skoczek bez przechodzenia szkolenia... Zobaczcie sami. 


O czym pamiętać? 

Ubierz się wygodnie. Na swoje ubrania dostaniesz do założenia specjalny kombinezon i obowiązkowy kask, więc uwaga na fryzury... Dodatkowo google i stopery do uszu. 

Zabierz na zmianę buty sportowe, chyba, że nie przeszkadza ci założenie butów, które ma dla klientów Flyspot. 

Voucher kup w okazyjnej cenie, np. na grouponie - jeśli jest taka możliwość. Flyspot, nie ma co ukrywać, to naprawdę duży wydatek rzędu 200-300zł za dwa loty trwające ok 1,5 minuty. 

Rezerwuj termin wcześniej. Dwa tygodnie to mało czasu na znalezienie pasującej daty i godziny. Ośrodek otwarty jest dopiero od kilku miesięcy i przeżywa ogromne oblężenie. Terminy na kilka miesięcy wprzód są już zajęte.

Więcej informacji i rezerwacje na stronie www.flyspot.pl




2 komentarze:

  1. Fajna sprawa, ale do Warszawy mam za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne doświadczenie, pozwala poczuć się jakby się naprawdę latało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią! To dla mnie ważne.

Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons