niedziela, 3 maja 2015

Lecimy do Gruzji - Pomóżcie...

Za dwa miesiące to znaczy na początku lipca lecimy do Gruzji na niecałe trzy tygodnie. O Gruzji wiem niewiele. Co tam robić? Co zobaczyć? Co warto? Czego nie warto? Piszcie, podpowiadajcie. Wszystkie rady cenne. 




Wiem, czego chcemy na pewno...

Będzie Tbilisi

Tam przylecimy. Stamtąd odlecimy. Spać będziemy pewnie jeśli się uda z couchsurfingu. Mamy dużo dobrych wspomnień z Amsterdamu, z Manili i z Pampangi. Wierzę, że i tym razem się uda. Ale na wszelki wypadek może znacie coś niedrogiego i sprawdzonego.

A co w tym Tbilisi?

Będą góry i trekking. 

Obowiązkowo. Jakieś porady. Gdzie warto, żeby nie paść, a żeby było cudnie? Skąd wyruszyć? Jak tam dotrzeć?

Będą konie

To musi być na pewno. Marzę od dawna. Zapisałam się na lekcje jazdy konnej. Muszą być więc konie. Gdzie? Jeszcze nie wiemy, ale może ktoś ma doświadczenie.

Co jeszcze?

Na pewno miasta i miasteczka. Jedno ze skalnych na pewno. Co powinniśmy, co warto? Nie przepadam za tłumami. Paryż trochę nas dobijał. Więc Gruzja miodem na serce powinna być.
Jedzenie będzie i mam nadzieję na muzykę...
Umiem już powiedzieć ara, które znaczy nie. Na razie zapamiętałam to negatywne, ale jest dużo prostsze:)


9 komentarze:

  1. Sabina, przejrzyj moje wpisy na blogu, może coś podpowiedzą: http://www.dalekoniedaleko.pl/kategorie/azja/gruzja/
    Mnie generalnie Tbilisi jakoś nie zachwyciło, ale większość ludzi je uwielbia. Może to kwestoa pogody, zmęczenia i samotności była :)
    Z całego serca polecam natomiast Swanetię, koniecznie Mestia i dalej do Uszguli. Moim zdaniem najpiękniejsze miejsca z tych, które odwiedzilam w Gruzji. Kazbek też fajny (znaczy się wido na niego, bo na gorę nie myślałam nawet, żeby wchodzić :) ) No i Dawid Garedża, jak dla mnie absolutnie nie do pominięcia :) Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Na bloga na pewno zajrzę.
    Najpierw chciałam kilka nazw usłyszeć, bo łatwiej mi się w ten sposób zaczyna szukać i planować. Docieram wtedy do kolejnych oczek łańcuszka.
    Zaczynanie od "niczego" nie dla mnie.
    Dziękuję już za kilka punktów do przejrzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach Gruzja! Piękna jest , ale niestety nie byłam... W punkcie mam piękny katalog, ale atrakcji rodem z folderu pewnie nie potrzebujesz! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Moi znajomi już zwiedzili Gruzję i bardzo chwalą. Planuję tam jechać dopiero w 2016 ;) Czekam na dalsze informację bo też bede ich potrzebować !

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w planowaniu i udanej wyprawy!

    --------
    http://travelingrockhopper.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!
    Tyle pracy w pracy, że nia ma czasu poplanować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wybieram się w góry do Gruzji, będę śledził tego bloga szukająć wskazówek :)
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się bardzo i zapraszam!
    Za miesiąc pewnie pierwsze relacje..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne, żeby zajrzeć do Gori. To miasto na północny zachód od Tbilisi u ujścia rzeki Liakhvi do rzeki Mtkvari (Kura). Tam urodził się Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili, znany radziecki polityk. Ciekawa postać. Warto dodać ten wątek do swojej rozległej wiedzy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią! To dla mnie ważne.

Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons